[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.0.47″][et_pb_row _builder_version=”3.0.47″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.0.67″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”http://www.viailse.nl/wp-content/uploads/2017/11/IT-658×439.jpg” _builder_version=”3.0.67″][/et_pb_image][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.0.67″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text _builder_version=”3.0.67″]

Voor een corporate story gaat we op zoek naar de essentiële en oorspronkelijke verhalen die uw communicatiedoelen ondersteunen.

Wanneer inzetten?

  • om uw visie en kernwaarden uit te dragen.
  • om draagvlak te creëren bij medewerkers in het veranderen van de organisatiecultuur.
  • als marketingmiddel voor het gewenste gevoel bij de organisatie.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]